GA Tarragona | Convocatòria proves d’accés al títol de gestor administratiu 2024
GA · Col·legi de Gestors Administratius de Tarragona
gestors, administratius, col·legi, oficial, Tarragona, gestions, tràfic, fiscal, laboral, comptable, empreses, gestores, adiministrativos, colegio, oficial, tráfico, gestiones, contable, empresas, col·legi gestors administratius Tarragona, col·legi de gestors administratius, colegio de gestores administrativos Tarragona
907
post-template-default,single,single-post,postid-907,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Convocatòria proves d’accés al títol de gestor administratiu 2024

Benvolguts,

Benvolgudes,

Us informem que avui ha sortit publicat al DOGC la Resolució JUS/260/2024, de 2 de febrer, per la qual la es convoquen les proves per obtenir el títol gestor administratiu.

La data límit per inscriure’s a les proves es el dia 9 d’abril de 2024. Les persones que vulguin concórrer a la present convocatòria de proves, han de presentar la corresponent sol·licitud d’admissió segons el model disponible a la web del Departament de Justícia, Drets i Memòria, a l’apartat Tràmits gencat, o al web corporatiu www.conselldegestors.cat, i ha d’anar acompanyada del justificant de l’entitat bancària de l’abonament de l’import de la taxa, excepte les persones que en puguin estar exemptes.

Presentació:

  1. Preferiblement pel canal telemàtic, mitjançant la petició genèrica adreçada a la Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació del Departament de Justícia, Drets i Memòria.

 

  1. De forma presencial a la seu del Consell o a qualsevol de les seus i delegacions dels col·legis de gestors administratius de Catalunya.

 

  1. En qualsevol dels llocs i pel mitjans que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas que s’opti per presentar el formulari en una oficina de Correus, s’ha de fer en un sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel funcionari de Correus abans de ser certificada.

Adjuntem l’enllaç  la Resolució JUS/260/2024 referida: RESOLUCIÓ JUS/260/2024