29 Abr Documents proves accés Gestor Administratiu 2020
Benvolgut senyor,
Benvolguda senyora,
Per causa de l’Estat d’alarma generat per la crisi del COVID-19 està suspès el termini per la presentació de sol·licituds a la convocatòria de les proves de gestor administratiu fins al moment en el qual Reial Decret 463/2020 o les seves pròrrogues perdin vigència.
Això, no suposa cap obstacle per poder presentar les sol·licituds corresponents per la qual cosa estem a la vostra disposició per informar-vos i resoldre les consultes i dubtes que us puguin sorgir.
L’opció actual per la presentació de les sol·licituds es pot realitzar telemàticament a través del web de la Generalitat i enviant, al mateix temps, una còpia de tota la documentació a consellproves@gestors.cat
Trobareu informació i la documentació de la convocatòria aqui
Podeu realitzar les consultes que necessiteu per mail a consellproves@gestors.cat deixant les vostres dades i ens posarem en contacte amb vosaltres.
Quedem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment o consulta.
CONSELL DE COL·LEGIS DE GESTORS ADMINISTRATIUS DE CATALUNYA
SOL·LICITUD TÍTOL CONSELL CATALUNYA
SOL·LICITUD PROVES GESTOR ADMINISTRATIU 2020
RESOLUCIÓ PROVES GESTOR ADMINISTRATIU 2020